torsdag 8 mars 2012

Min man - the Crotch

I lördags var jag och min man på Långbro Värdshus och åt en jättemysig middag. När vi satt oss till rätta och Kärleken kilade iväg till toaletten så passade jag på att göra en incheckning på Facebook. Jag brukar inte vara så jätteflitig med det där med incheckningar, men jag tänkte det kunde vara trevligt.

Sen såg jag bilden. Det såg inte riktigt så romantiskt ut som jag hade tänkt mig. Jag var på middag med ett skrev...

Min man är underbar. Jag älskar honom innerligt.
Men alltså. Hans profilbild på Facebook. Ett skrev. I fören på en båt i Medelhavet, visst. Det är ju fint och så. Men likväl, ett skrev.
Jag förstår tanken. Det gör jag. Här ligger jag på en yacht och glassar. Kolla in vad bra jag har det liksom.

Men tyvärr Kärleken. Allt jag ser är ett skrev.

Tanken med en profilbild på FB är väl ändå någon slags igenkänningsfaktor?  Det är här jag börjar oroa mig. Menar han att han blir igenkänd genom denna bild?

Så, varsågoda och möt min man - the Crotch. Någon som känner igen honom?

2 kommentarer:

  1. Oj då.

    Finns väl risk att han attraherar fel slags vänner på FB genom att exponera sig sådär ;-)

    PS var glad han inte gjorde det i en tanga iaf...

    SvaraRadera