onsdag 10 oktober 2012

Nytt på bloggen och ny blogg...

Jag håller på att ändra runt lite på bloggen nu. Ny layout, ny header. 

Headern kommer jag nog ändra design på några vändor så bli inte förvånad om du inte känner igen dig.

Men framförallt. Ta-da-da-da-da-da... (trumvirvel..)

Jag har startat en blogg till!

En "systerblogg". En blogg om mat! 

Ingen förändring annars. Den här bloggen kommer finnas kvar precis som innan, så fortsätt gärna kika in. 

Men är du matintresserad, oavsett graden av ditt intresse, kolla in till den andra bloggen också. Den är mer publik. Mer öppen.

Idén kom av att jag i grunden har en universitetsutbildning i Kostvetenskap. Jag har läst allt från dietik till gastromi, och det har väl märkts ganska väl även här att jag har ett stort intresse av kost och livsmedel. Och god mat.

Inga pekpinnar, bara tankar kring mat utlovas.

Så välkommen in till KOSTVETAREN.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar