måndag 2 april 2012

Sicken Globtråtter


Om någon hade sagt till mig när jag vaknade igår morse att jag idag på eftermiddagen skulle mötas av denna jättekonstiga trappa i lobbyn på ett coolt hotell i Farnborough i Gräjt Brittan, så hade jag frågat vad den personen rökt för konstig svamp.

Ändå - här ligger jag nu i en stooooor säng på ett fancy schpancy hotell i just Farnborough i Gräjt Brittan.

Så kan det gå. Tur man är flexibel och har en fantastisk familj omkring sig som kan rycka in och hjälpa till med barnvakt och sånt med kort varsel.
Imorgon bitti är det workshopping för nytt Digital Marketing system i jobbet hela dagen.

Imorgon kväll är det förhoppningsvis en helt annan shopping som kommer att ske på Heathrow innan jag vänder hemåt igen.

Men först - nu ska jag lägga mig på tvären och njuta av att sova utan någon annan i sängen än jag.

Men bara inatt - sen vill jag hem och brottas med sängen full med barn och man igen.

En natt räcker. Sen blir det för ensamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar