fredag 16 november 2012

Robin Hood-fasoner

Passa dig för sjutton kvinna!

Min lille Kapten är så kärleksfull och jag njuter av det varje minut nu så länge det varar. Han överöser mig med pussar, kramar och gos varje dag, och varje dag tänker jag på den dag som oundvikligen kryper allt närmare då han blir äldre och inte vill veta av mig längre. Jag får en klump i magen när jag tänker på det. Men det ligger i framtiden. Nu njuter jag bara.

Ganska ofta spontanpussar han mig på handen eller armen när vi är ute och går hand i hand och det är jättemysigt.

Igår var det likadant när vi gick hem från hämtningen på skolan och dagis. Han pussade mig på handen. Men det kändes annorlunda. Han dröjde sig kvar med sin lilla mun vid min hand, och jag kände hur hans små tänder försökte nafsa tag i min vigselring.

Jag frågade vad han höll på med men han ville liksom inte svara.
Krigarprinsessan förstod däremot direkt.

-Han har sett Robin Hood mamma. Där han kysser kungens hand och samtidigt stjäl hans ring.

Ok, så gosigt var det alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar