söndag 18 november 2012

Fumliga Fia.

Mitellan heter tydligen Actimove... eh...

Jag är fumlig nuförtiden. Eftersom min högerarm är en mitellafånge större delen av dagen så blir det lite sisådär med saker och ting.
Jag lagar ful mat, jag fumlar med vänstern när jag skriver mina sms och de tar därför dubbelt så lång tid att skriva. Samma sak på Twitter, det blir många retweets just nu.
På Facebook likear jag fel saker för att jag slinter och det kan bli lite pinsamt. Och allt jag skriver, som till exempel dessa blogginläggen tar också betydligt längre tid än vanligt. 

Men det går i alla fall bättre nu, det går framåt. Jag är vid gott mod, jag kan skriva och jag kan laga mat (även om den blir ful).

Så jag är trots allt rätt glad. Och tänker på hur lycklig och tacksam jag kommer vara när min arm är som vanligt igen och jag kan göra allt obehindrat. 

Jag kommer vara tacksam i säkert minst två veckor. Man har ju en tendens att glömma så fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar