måndag 31 oktober 2011

Jag önskar jag hade mina barns självförtroende

När mina barn ser sig i spegeln så ler de nästan alltid.
Idag toppade sonen leendet med:
- Åhhh vad fin jag är i håret!

Detta borde jag också bli bättre på. Shit vad snygg jag är idag!


Det är fantastiskt vilken transformation man går igenom varje morgon och den blir mer och mer förbluffande för varje år som går.


Det kommer en dag (ungefär vid 25 års ålder) när man vaknar på morgonen, drar lite mascara över ögonfransarna precis som man gjort de senaste tio åren, tittar sig i spegeln och upptäcker till sin fasa att -det räcker inte!
Du har inte längre samma killer look när du är nyvaken.


Vad gör man då? Jo då går man till affären och köper foundation. Hepp. Problem solved.
Halleluja för kosmetika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar