lördag 4 maj 2013

Lösningen på alla Era problem!


Tänk om det är så enkelt...? 
Jag brukar inte göra reklam här men detta kan jag bara inte motstå att dela med mig av.

Det är ju så att jag, precis som de flesta andra, har mina dagar då jag är lite nedstämd och funderar över saker och ting. Jag kanske försöker köpa mig något snyggt för att bli gladare. Och det finns det ju alldeles färsk forskning på att det inte hjälper mer än en kort stund. Eller än värre är de gånger jag, fast jag inte har någon vidare lust, måste åka och shoppa saker bara för att det är nödvändigt. Det var under en sådan shoppingresa, när jag var och köpte nya patroner till laserskrivaren, som jag kom ut till bilen och fann denna lapp på vindrutan. Som en skänk från ovan hade den singlat ner och hamnat på just MIN bilruta.

Det är ju helt otroligt! En världskändis i Skärholmen! Som kan lösa alla ens problem. Att han väljer att bo kvar i Skärholmen när han kunde varit i LA (eller Stockholm city för den delen) och stöttat andra världskändisar är ju helt fantastiskt. Han kan ju både engelska och franska.

"Jag kan lösa alla Era problem" lovar han. Tex: (håll i er nu)
Kärlek
Hälsa
Familjeproblem
Affär (oklart vilken slags affär, men han fixar nog det mesta)
Juridiska frågor
Finansiella transaktioner (jo jag tackar!)
Viktminskning
Hur du skyddar dig och din familj från fienden
Hur du får nära och kära tillbaka in i ditt liv (om fienden ändå fått tag i dem)

Och det bästa av allt.
GARANTERAT RESULTAT!

Oh. My. God.

Ring idag och boka tid, vad väntar ni på?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar